lauantai 26. joulukuuta 2009

I believe that trees can talk, just listen.

Minun on kai pakko ryhdistäytyä tämän kanssa, koska tulee päiviteltyä niin harvoin.
Toisaalta maanantaina menen ostamaan uuden objektiivin, joten ehkä se inspaisi valokuvaamaan taas vähän enemmän. Sain tänään myös pöydän ja ihana poikaystävä kasasi sen. Vihdoin voi syödä pöydän äärellä! Oi mitä luksusta!
Tässä kuitenkin jotain valokuvia:



Muutin joulukuun alussa herttoniemeen. Ikkunastani näkee metroaseman
Pikkusisko kävi kylässä juomassa teetä.

Keittiön ja makuuhuoneen välillä on tuollainen ikkunaseinä

keittiö


Ikkunasta näkee myös puun, josta näkee vuodenajan vaihtelut. Ensimmäiset ja viimeiset lehdet.

Tein tälläsen minun poikaystävälle jouluksi. Sinne sisälle laitoin suklaata ja suitsukkeita.





Hyvät bileet oli joo.

8 kommenttia:

  1. toi kuva missä siu pikkusiskos on juomassa teetä, oi. (suloinen)

    ja toi poikaystävän lahja on vau, tykkään etenkin tosta kannesta!

    VastaaPoista
  2. vaihetaan kämppiä jooko.

    ja millanen putki sulle tulee uusi? :--)

    VastaaPoista
  3. Mä kävin tänään hakemassa canonin 50mm F/1.8:n :) Se on aika perus, mutta mulle tosi sopiva.

    VastaaPoista
  4. Siis oon ihan sanaton nyt. Nää kuvat on jotain siis käsittämätöntä. Kauneimpia mitä oon koskaan nähnyt blogeissa. Upeaa!

    VastaaPoista
  5. voi,ihanan ihanan näköinen ja kotoisa kämppä ja metroasema näyttää erittäin tutulta,ah,haluan pian helsinkiin

    VastaaPoista
  6. tule ihmeessä anna käymään kun tulet! :--)

    VastaaPoista