torstai 16. heinäkuuta 2009

kukat ovat hyviä kuuntelijoita.




kun objektiivin kääntää väärin päin, niin siitä saa köyhänmiehen makron.

tässä minä istun ulkona riippumatolla dataamassa.
Catan istutuksiin on nähty kauheasti vaivaa

Joku oli peittänyt minun ikkunan punaisella lakanalla

Minä näytän kamalalta kun pyöräilin pikkusiskon kanssa rantaan kalastamaan.

Ja bongattiin tämä joutsen, se sähisi minulle

Isä kävi joskus sellaisessa konsertissa, jossa oli kaikkia erilaisia elvisimitaattoreita ja se itsekkin pukeutui elvikseksi. Pikkusisko löysi tuon peruukin ja lasit jostain.











Olo tuntuu tänään vähän tasaisemmalta.
Olen haistanut kaislikon ja syönyt mansikoita nälkään.
En saanut tällä kertaa kalaa.
ps. Katri tulee huomenna ja toivottavasti paljon kuvia!



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti